My Honey's...

lauantai 9. kesäkuuta 2012

Kuulumisia irlistä sekä panfusta

Iltaa pörröpäät!

Mites teidän loma on alkanut?  Mulla on ainakin tähän asti mennyt tosi mukavasti tää loma, osittain siksi, koska saa valvoa ja nukkua pitempään, eli oon huomattavasti pirteempi :D Ilma täällä meilläpäin oli alkulomasta lämpimämpi, kunnes sitten maanantaina viileni n. alle 15c.
Onneks eilen oli n. 20 astetta lämmintä :3

Panfua mä en oo seuraillut hirveästi, koska oon ollut vähän muissa nettipaikoissa, mutta kun mä lueskelin Ellan ja Maxin blogia, mä ymmärsin että täällä on joku puuhirviö "valloittanut" linnan ó_ó No, mä tei kaiken mitä piti, eli tiivistettynä hain lehtiasun ja ruokin Kamarian Brunon tekemillä luomuranskalaisilla. Meidän, (tai ainakin mun, koska mä taisin aloittaa tuon viikkotehtävän päivää myöhemmin :'D) täytyy odottaa taas yksi vuorokausi, ennen kuin me voidaan ruokkia Kamaria uudelleen (hih, ihan niinku Kamaria olis joku taaperopanda :P).

Mä yritän kirjoittaa viimeistään tulevana keskiviikkona, ellei tule jotain pakollista estettä, minkä takia en ehdi koneelle/panfuun. Heihei :3


© Ansku

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ai, päätit siis kommentoida? Sepä hauskaa! c: Muistathan kuitenkin käyttää vain siistiä kieltä kommentoidessasi, vaikka kommenttivalvoja onkin päällä! :--)

Kiitos!