My Honey's...

lauantai 2. kesäkuuta 2012

Kultainen kirjoittaja- kiertopalkinto

Hallå ja hyvää kesälomaa kaikille :3

Onkos teitäkin purrut kesäpaarma? :D Nimittäin mua on, sen te nyt varmaan jo arvasittekin. Mä pääsin tänään kesälomalle tukahduttavan tylsästä koulusta ja oon super ylpeä itsestäni! Mun todistuksessa melkein KAIKKI aineet oli noussut ysiin! :o Mä olin olen yhä hämilläni siitä,  koska mä en ikinä olis uskonu tätä itsestäni :'D Keskiarvokin mulla on nyt 8,4, kun talvella se oli 8,1 8)

Tällä kertaa mä en puhukaan panfusta, vaan Eksin keksimästä palkinnosta, joka kiertää bloggareiden blogeissa aina seuraavalta seuraavalle. Tän keksinnön nimi on 'Kultainen kirjoittaja', aika iskevä vai mitä? :D Tässä kiertopalkinnossa on nyt vain pieni muutos, nimittäin sen voi antaa vain kahdelle pandabloggaajalle, joten miettikää tarkasti kelle te sen annatte ;) Tässä on vielä säännöt, miten kiertopalkintoa kierrätetään; 

 Mikä on "Kultainen kirjoittaja"?
 
-Kultainen kirjoittaja on lähtöisin Eksin Panfu-blogista. Kultainen kirjoittaja on kiertopalkinto, jonka voi antaa aina eteenpäin. ;)

 
-Kun saat Kultaisen kirjoittaja palkinnon niin sinun on kopioitava nämä säännöt, mutta myös kuvankin voit laittaa postaukseen ja esim. Blogiin näytille. ;)

 
-Voit antaa Kultainen kirjoittaja palkinnon vain 2 kirjoittajalle, joille haluisit antaa. Samalla sinun on kerrottava miksi annat niille blogille palkinnon. Voit myös kertoa keneltä sait ja miksi hän antoi sinulle palkinnon. 


-Kirjoita kommentti niille blogeille, jotka ovat saanneet "Kultainen kirjoittaja" -palkinnon. 
 ---
Ymmärsikö nyt kaikki? Jos et ymmärätänyt, mene  kysymään Eksiltä vielä tarkempia ohjeita.
Nyt kun mä olen selitellyt ja pälpättänyt teille tarpeeksi tältä päivältä, mennään palkinnon jakamiseen c:


 Mä päätin antaa tän palkinnon kahdelle bloggarille, erittäin taitavalle koala2000:lle ja ja super hyvien ideoiden keksijälle Eksille! :3

Koalalle mä päätin antaa tän palkinnon, koska yksinkertaisesti sen blogi on ihanan raikas ja täynnä hyviä ideoita ja muutenkin postaukset on yleensä sopivan pitkiä, eikä mitään kilometrin pituisia, missä puhutaan esim. vain mursuista.
Eksille mä taas halusin antaa tän palkinnon siksi takaisin, koska sen blogin ulkoasu on ihanan kesäinen ja muutenkin niin rento. Eksin blogista yleensä kaikki kiva on lähtösin ja sen blogissa on söpöjä lemmikkikaloja xD

Lisäksi noissa molemmissa yllä mainituissa blogeissa on tekstit _aina_ selkeää, joten ne on kiva lukea ilman päänsärkyä :3
Kiitos, tämä tyttö tästä lähteekin rauhoittumaan television ääreen  

© Ansku  


 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ai, päätit siis kommentoida? Sepä hauskaa! c: Muistathan kuitenkin käyttää vain siistiä kieltä kommentoidessasi, vaikka kommenttivalvoja onkin päällä! :--)

Kiitos!