My Honey's...

maanantai 23. huhtikuuta 2012

Sannar is back ;D

Mites teillä menee? Onko tapahtunut mitään uutta? Mä olin ihan pihalla panfusta, kunnes päätin mennä lukemaan Ellan ja Maxin blogia. Siellä mm. kerrottiin Loraxista ja värikkäistä puista, mitkä itse täytyisi kasvattaa ja antaa sille pörröiselle olennolle ja uusista hymiöistä :3 Me myös päästään vierailemaan Loraxin maailmaan! Odotan jo innolla nähdä ne kaikki värit ja pyöreät puut :D Panfuun on myös ilmaantunut uusia vaatteita ja kalusteita, ootteko ostanut jo ne kaikki? ;)

Syy miksi mä kirjoitin tänne on se, että mä päätin taas aloittaa p
ostailun jotenkuten. Mä en kuitenkaan kirjoittele joka päivä (ellei ole aikaa, vink vink ;D), mutta mä kuitenkin yritän postailla kerran n. neljässä päivässä ja jättää sille aikaa c; Myös liittyy postauksien tiheyteen, tapahtuuko mun elämässä ja Panfussa jotain uutta mistä pitäisi kertoka teillekin 8)

Tassuttain,
Ansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ai, päätit siis kommentoida? Sepä hauskaa! c: Muistathan kuitenkin käyttää vain siistiä kieltä kommentoidessasi, vaikka kommenttivalvoja onkin päällä! :--)

Kiitos!