My Honey's...

keskiviikko 25. huhtikuuta 2012

Miniminipostaus

Moro porot,

Oottekos te käynyt katsomassa Loraxin maata? :D Mä kävin siellä eilen ihan pikaisesti, kunnes mun piti lähteä kouluun. Koulussa mä meinasin kuolla tylsyyteen enimmäkseen tylsien tuntien takia ja koska odotettavissa oli musiikintesti, jossa _onneks_ sai käyttää kirjaa, koska mä en tiedä mistään Mozartista tai Beethovenista oikein mitään :s Perjantaina meillä ei ole oikeastaan mitään muuta koulussa paitsi disco. (-__-) Maanantaina meillä onkin kykupäivä, missä mä en esitä mitään, annan muiden hoitaa sen pulman. Tiistai kaikilla taitaa ollakin vapaa vapun takia, jolloin mullakin on aikaa postata teille kuulumisiani ;D Siitä tulikin mieleen, että vastatkaa tuolla sivulla oleviin kyselyihin ennen 1.4.12., koska sen jälkeen niihin ei enää pysty vastaamaan c: 



Tassuttain,

Ansku 

 

2 kommenttia:

  1. Tuolla kun on toi kysely et odotatko vappua? - nii oli ihan pakko tulla vielä sanoo tähän et odotan vaikka miten paljon :D! Meil on huomenna koulun vappunaamiaiset ja vapuks on povattu +20 astetta... :-) Ja sit seon vielä niin värikäs juhla :D Ja vappupallon hankin jos saan tai pääsen kaupunkiin 8D Hyvää vappua vaan sinne teille ja kivaa kun palasit panfubloggarien maailmaan :D

    ~Tille (:

    VastaaPoista

Ai, päätit siis kommentoida? Sepä hauskaa! c: Muistathan kuitenkin käyttää vain siistiä kieltä kommentoidessasi, vaikka kommenttivalvoja onkin päällä! :--)

Kiitos!