My Honey's...

maanantai 14. marraskuuta 2011

Täällä taas uutisoimassa :D

Heipsansaa pallurat! (:

Joo, täällä olen taas, vaikka postailu onkin vähän venähtänyt... Sori siitä :( Panfussa on kuitenkin sattunut taas kaikenlaista, ja mä tulin tänne kertomaan teille niistä uutisista!
Ensinnäkin Panfuun tulee nyt joka viikko uusia Disney-asuja: jokaikiselle pandalle! ;o Nyt vaan kipinkapin puhumaan Paul the Kidille (meidän uudelle DaVincille :D), joka ohjeistaa teitä sitten enemmän.

Sitten... :3 Panfuun tulee iglu, niinkuin joka talvi ja (mun suosikkiuutinen tältä viikolta), talvi sen mukana! :D Ihanaa, Panfuun sataa varmaan pian luntakin. ;) Ja tietysti tänne ihan oikeeseenkin elämään tulee varmaan pian. Jeeh, odotatteko te jo talvea?
Mä ainakin odotan, varsinkin joulua ja tietysti lunta. :)

Oon tekemässä varmaan tässä lähiaikoina Irl-blogin. (; Linkki tulee sitten tänne. Lukisittekos te sitä? No, siitä sitten myöhemmin. Nyt, heijsan ja hyvää yötä! ;DD

- Ansku



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ai, päätit siis kommentoida? Sepä hauskaa! c: Muistathan kuitenkin käyttää vain siistiä kieltä kommentoidessasi, vaikka kommenttivalvoja onkin päällä! :--)

Kiitos!