My Honey's...

tiistai 11. lokakuuta 2011

Lyhyt postaus: Avaruusbileet!

Moikka karvapallot! :D

Napasapa onkin sitten päättänyt pitää ne avaruusbileet, jotka alkavatkin jo huomenna. Te varmaan luittekin Ellan ja Maxin blogista, että ne jatkuvat yhden viikon ajan! Siitä tulee aika mahtavaa, vai mitä? Mä alan valmistelemaan jo asukokonaisuuksia, joita sitten vaihtelen viiden minuutin välein. >:D

Mitäs te oikein puuhaatte syyslomallanne? Meillä ei taida olla mitään sen suurempia ideoita, ellei sukulaisten synttäreitä lasketa. :D Mun näköjään täytyy lopetella, koska äiti on olemassa. Mä lupaan, että huomenna tulee vähän pitempi postaus, jos mä vain ehdin kirjautua bloggeriin.

Tassuttain,
Sannar

P.s Mulla on ollut vähän kiireitä, joten bloggaamiselle ei löydy kauheasti aikaa, mutta mä mahdollisesti päivittelen blogiani lähiaikoina. (: -23.10.11

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ai, päätit siis kommentoida? Sepä hauskaa! c: Muistathan kuitenkin käyttää vain siistiä kieltä kommentoidessasi, vaikka kommenttivalvoja onkin päällä! :--)

Kiitos!