My Honey's...

keskiviikko 20. kesäkuuta 2012

Kuulumisia vol. 109387482

Heijdåå,

Panfussa ei ole tapahtunut oikeastaan mitään uutta, ellei uusia huonekaluja lasketa, joten siks mä aattelin kirjoittaa taas mun kuulumisia irlistä c: Maanantaina mä en tehnyt muuta kuin mennyt kuolettavan tylsälle pyörälenkille yksin, sama tiistaina. Nyt keskiviikkona mä dataan ja ajattelin katsoa joitain TV-sarjoja ja leffoja, eli laiskottelua luvassa 8) Torstaina mä todennäköisesti laiskottelen taas ja se tarkoittaa siis dataamista dataamisen perään. Perjantaina mä ja tietenkin mun perhe juhlitaan juhannusta meidän pikkuserkkujen kanssa ja ne viipyykin meillä sunnuntaihin asti, että en kerkeä postailemaan viikonlopun aikana kamalasti :|  Syvimmät pahoitteluni siitä ♥

Juhannuksesta puheenollen mitäs te teette sillon? Tuleeko teille kenties vieraita vai meettekö te itse kylään? Grillaatteko te makkaraa tai jotain muuta grilliruokaa? : ) Kommentoikaa alas teidän kuulumisianne ja kertokaa samalla myös mitä teette juhannuksena (; Nyt mun täytyy lähteä, ettei tästä tule mitään elämänkertaa, näkemisiin!

© Ansku


2 kommenttia:

  1. Moi Sannari ja kaikki muut Pandat! Olisi tosi ihanaa, jos kävisitte blogissani ja liittyisitte lukijakseni!

    emminpanfublogi.blogspot.com

    hamsteriprinsessa.blogspot.com


    Emmi16 :)

    VastaaPoista

Ai, päätit siis kommentoida? Sepä hauskaa! c: Muistathan kuitenkin käyttää vain siistiä kieltä kommentoidessasi, vaikka kommenttivalvoja onkin päällä! :--)

Kiitos!