My Honey's...

torstai 5. tammikuuta 2012

...

Terve ja anteeks kun en oo postailluu piiiitkään aikaan. Mun kiinnostus on vaan lopahtanut panfuun ja bloggailuun, eikä tää oo ensimmäinen kerta. Mä itseasiassa postaiklen EHKÄ yhen kerran kahessa viikossa, jos sitäkään. Mä siis kirjauduin tänne sisään kertoakseni, että mä loppaan. :( Toivottavasti te kaikki ymmärrätte, tai edes yritätte ymmärtää. Blogiani mä en poista ym, tää saa säilyä täällä vaikka ikuisesti, jos multa kysytään. Kommentteihin mä koitan vastatata, siinä saattaa vaan kestää hetki, koska mulla on kommenttienvalvonta päällä. :)

Tassuttain,
Ansku ♥

Ps. Onnellista vuotta 2012!!

2 kommenttia:

  1. Eeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    pliiiiiiiiiiiiiiiis älääää eih! Älä tee tätä kamu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    YHYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY!!!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mua ei vaan yksinkertaisesti huvita enää bloggailla, mut en mä panfua aio lopettaa :)

      Poista

Ai, päätit siis kommentoida? Sepä hauskaa! c: Muistathan kuitenkin käyttää vain siistiä kieltä kommentoidessasi, vaikka kommenttivalvoja onkin päällä! :--)

Kiitos!