My Honey's...

maanantai 28. marraskuuta 2011

Marraskuun bloggarit

Moikkeliskoikkelis pandat, ja iloista iltaa! :D

Ihmettelette varmaan miks mä oon näin iloinen ja pirteä tänään. :D No, syy johtuukin tän kuun kkb:ta (kuukaudenbloggareista), nimittäin mun nimi luki ihan ilmiselvästi siinä postauksessa! Ensin mä jäädyin paikalleni, kunnes luin sen kohdan uudelleen missä kuukaudenbloggarit kerrottiin, ja huhhuh sitä iloa joka silloin täytti mun maailman! :DD Kiitos tosi
paljon Ella ja Max, mä oon ihan sanaton! Onnea ja iloa myös toisille kuukaudenbloggareille Ressu3:lle ja LauraGirlille! Teillä on superhyvät blogit, jatkakaa samaan malliin! ;)

Sitten vähän surullisimpiin asioihin. :l Kuukaudenbloggareita ei enää tän jälkeen valita, toistaiseksi. Kuulemma Ella ja Max eivät itse siihen mitenkään voineet v
aikuttaa, mutta kun ei muissa maissakaan ole kuukaudenbloggareita valita joka kuukausittain, niin ei ilmeisesti sitten Suomen Panfussakaan. :( Valitettavasti tähän kohtaan mun pitää lopettaa, että teille jää muidenkin asioiden toteuttamisille aikaa.

Tikkarikädessä tassuttain,

Ansku

Ps. Onkos teilläpäin satanut lunta lähiaikoina? Kertokaahan ihmeessä lisää kommenteissa, olis kivaa tietää saatteko te jo riehua lumessa kuin ampiainen hunajassa. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ai, päätit siis kommentoida? Sepä hauskaa! c: Muistathan kuitenkin käyttää vain siistiä kieltä kommentoidessasi, vaikka kommenttivalvoja onkin päällä! :--)

Kiitos!